پایان نامه و رساله معماری نمایشگاه بین المللی

به وب سایت خود خوش آمدید فایل قابل دانلود شما در مورد پایان نامه و رساله معماری نمایشگاه بین المللی می باشد و پس از مطالعه آن در صورت تمایل می توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
پایان نامه و رساله معماری نمایشگاه بین المللی

پایان-نامه-و-رساله-معماری-نمایشگاه-بین-المللی

دانلود پایان نامه با موضوع رساله معماری نمایشگاه بین المللی،
در قالب Word و 104 صفحه و قابل ویرایش.

========================================================
تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.
neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir
========================================================


تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.


قسمتهایی کوتاه از متن:

چکیده

 امروزه کلیه کشور های جهان اهمیت فوق العاده ای به بازرگانی خود قائل هستند و همه کشورها اعم از کشور های پیشرفته و در حال توسعه ناگزیرند به این موضوع اهمیت داده و در جهت گسترش سالم و سود مند این قسمت از اقتصاد کشور کوشا باشند . بازرگانی نقش بسیار مهمی را در کل اقتصاد کشور ایفا می کند و اطلاعات بازرگانی نه تنها مورد توجه دولت ها می باشد ، بلکه محققین اقتصادی و صنعتگران و بازرگان نیز از طالبین جدی آن هستند. احتیاج محققین اقتصادی به این جهت است که برای بررسی تحولات اقتصادی و پیش بینی های آینده و تجزیه و تحلیل وضع اقتصادی در اعصار گذشته ، حال و آینده ناگزیر هستند که به بازرگانی اهمیت زیادی بدهند .
بدین جهت نمایشگاه بین المللی سقز با هدف کوشش در راه ایجاد نمایشگاه های تجاری به منظور گردآوری امکانات تولیدی و فرآورده های مطلوب کشور در یک جا و همچنین آشنایی با فرآورده های گوناگون در زمینه های مربوط به رشته های مختلف علمی , بازرگانی و صنعتی کشاورزی ، فرهنگی و هنری مطالعه و طراحی خواهد گردید .
به طور کلی یک مرکز بازرگانی عبارت است از مرکزی که نقش مکمل و پشتیبانی خدمات بخش های خصوصی و دولتی را دارند . هدف اصلی هر مرکز بازرگانی گرد هم آوردن فعالیتها و مؤسسات دست اندرکار بازرگانی به زیر یک سقف و ارائه خدمات مورد نیاز به آنها برای پیشرفت بیشتر کارشان است .


پیشگفتار
پیشرفت علم و فن آوری نو زندگی انسان را در تمامی عرصه ها متحول نموده است ولی مسائل بی شمار ناشی از این تحول لا ینحل مانده اند . اگر شعور و دانش انسان ها بصورت ترکیبی در جهت همگرایی و کارایی به کار گرفته شود تحت تاثیر ارتباط متقابل و یگانگی جهت دانشی قدرتمند تر حاصل خواهد شد . این دانش نو سبب ایجاد تفاهم متقابل در فضای زندگی انسان ها گردیده و به شکیبایی آن ها برای قبول سنت ها و رفتار های اجتماعی یکدیگر خواهد افزود . به این ترتیب توسعه اجتماعات بشری هم نواخت و هم آهنگ بسوی طریقی بهتر برای زندگی حرکت خواهد کرد .
نمایشگاه ها باید با نمایش افتخار آمیز دانش و عرضه دستاورد های آن در کنار یکدیگر تبدیل به میدان گاه برخورد های انسانی گردیده و در دست یابی به این هدف موثر باشد .
از اکسپو باید مفهومی بالاتر از نمایشگاه دست آوردهای سنتی گذشته و توسعه و پیشرفت فن آوری زمان حال انتظار داشت . نمایشگاه باید در عین حال کیفیت یک همایش بین المللی سرور انگیز را داشته باشد که مردم دنیا یکدیگر را در آن ملاقات کنند ، آشنا شوند ، افکارشان را هماهنگ کرده و دانش خود را مبادله نمایند .
نمایشگاه باید بجای عرضه نمایش سخت افزار به عرصه های جشن ها و مراسم برای نرم افزار تبدیل شوند . به همین منظور هدف این است که تمامی مجموعه نمایشگاه تبدیل به میدان گاهی گردد که توسعه این انگاره را میسر سازد.


فهرست مطالب به صورت زیر میباشد:
فصل اول(کلیات تحقیق)                                             
o    چکیده  
o    پیشگفتار
o    دلایل انتخاب طرح در شهرستان سقز عبارتند از
o    اهداف مشارکت در نمایشگاه ها
o    اهداف اولیه مشارکت
o    انواع نمایشگاه
o    نمایشگاه های عمومی عمده
o    نمایشگاه های تخصصی عمده
o    مقایسه نمایشگاه‌های بین‌المللی بازرگانی و نمایشگا‌های جهانی
فصل دوم(مبانی نضری معماری)
o    آشنایی با بازارهای قدیمی ایران وفضاهای بازار
o    بازارهای قدیمی کردستان
o    مبانی نظری در مورد طرح مورد نظر
فصل سوم(برسی نمونه ها و تاریخچه)
o    اولین نمایشگاههای تجاری بین المللی امروزین
o    نمایشگاه جهانی آلمان – هانور 2000
o    نمایشگاه بین المللی تهران
o    آشنایی با وضع موجود نمایشگاه بین المللی تهران
o    ارزیابی وضع موجود نمایشگاه بین المللی تهران
o    نمایشگاه بین المللی مشهد
o    اهداف نمایشگاه
o    خدمات و امکانات
o    خدمات نمایشگاه
o    خدمات فنی
o    مزیتها
o    آنالیز سایت
o    برنامه ریزی کالبدی
o    مقدمه
o    کاربری های موردنیاز
o    برنامه کالبدی
فصل چهارم(ضوابط و استانداردها)
o    استانداردها
o    جزئیات وکلیات در طراحی نمایشگاه
o    گروه بندی کاربری ها
فصل پنجم(اقـلیـم)
o    تقسیمات اقلیمی
o    آب وهوای آسیا
o    اقليم هاي آب و هوايي ايران
o    اقلیم ایران
o    نگاهی جغرافیایی شهرسقز
o    شرایط اقلیمی شهرستان سقز
o    طراحی اقلیمی
o    خصوصیات کلی فرم بنا در اقلیم سرد
o    کالبد شهری و روستایی در اقلیم سرد
فصل ششم(تحلیل سایت وروند تحقیق)
o    تحلیل سایت
o    دسترسی ها
o    مجاورت ها
o    پتانسیل ها
o    اقلیم
o    مکان یابی کاربری ها در سایت
فصل هفتم(نتیجه گیری-گزینه های طراحی)
o    ایده های اصلی طراحی(ایده های نهایی)
o    سیرکولاسیون محوطه
o    سطوح خدماتی مجموعه نمایشگاه
o    ساختمان نمایشگاه
o    نقشه ها
o    فهرست منابع


دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: دانلود رساله معماری نمایشگاه بین المللی رساله معماری نمایشگاه بین المللی رساله معماری پایان نامه معماری نمایشگاه بین المللی پروژه معماری نمایشگاه بین المللی بررسی معماری نمایشگاه بین المللی

مطالب مرتبط

پایان نامه و رساله معماری نمایشگاه بین المللی


نقش واسطه‌اي عزت نفس سازماني در رابطه بين عدالت سازماني با سازگاري شغلي در كاركنان

دانلود پروژه پاورپوینت حمام لج مهاباد مرمت ابنیه

ادبیات نظری ی و پیشینه تحقیق صمیمیت زناشویی و صمیمیت جنسی ( فصل دوم)

دانلود پرسشنامه سیاهه ی رفتاری کودک (CBCL)

پاورپوینت کتاب طراحی و پياده سازی زبان های برنامه سازی جعفرنژاد قمی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های شخصیت(فصل دوم پایان نامه)

مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و مدل های جهت گیری هدف پیشرفت (فصل 2)

آموزش ویدئویی کامل + جزوه تایپ شده ، رنگی و مصور فصل دوم ریاضی یازدهم تجربی ( هندسه )

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم تجهیز منابع بانکی (فصل دوم)

شناخت عوامل تاثیرگذار براي کسب مقام مديريت، مديران واحدهاي آموزشي